IT Løsningen logo

Kender du også, når din telefon ikke computer ikke virker…

Få en slutning på alle dine smartphone og computer problemer.

Hos IT Løsningen får du professionel IT-hjælp i høj kvalitet. Gennem vores medlemskab får du hjælp og vejledning til at løse alle typer af IT-problemer! Vi hjælper både din computer og smartphone.

Uanset om du kun har brug for hjælp til din elektronik en gang i mellem, eller du gerne vil have fri adgang til personlig IT-hjælp, så har vi et medlemskab, der passer til dit behov. Du ville altid blive budt velkommen af vores dygtige IT-eksperter, der taler i samme sprog, som dig!

Hvordan hjælper vi?

Vi bruger teknologien Fjernhjælp .Vi kan via fjernhjælp styre din computer, og hjælpe dig med netop dit problem. Se hvordan det fungerer nedenunder.

Fjernsupport

Trin 1

Du ringer eller skriver til IT Løsningen og forklarer om dit problem.

Fjernsupport

Trin 2

Vi bruger et program, som opretter en forbindelse til din computer, så vi kan løse problemerne.

Fjernsupport

Trin 3

Vi løser problemerne, og du kan hele tiden følge med på skærmen. Du bliver ringet op igen, når vi har løst dine problemer.

Hvorfor skal du vælge IT Løsningen?

Vælg pakke, som passer dit behov.

ITL Starter
Kun 50 kr./md.
Ingen binding, 0 kr. i oprettelse
✓ 1 opgave pr. måned
✓ Fri telefon og mail rådgivning (Alle hverdage 10-15)
✓ 1 bruger og 1 enhed (PC eller smartphone)
Ring mig op
Oliver Lundby

Oliver Lundby

Indehaver af IT Løsningen

Vil du høre mere? Lad os tage en snak!

Vi ville gerne høre hvad dit behov. Så vi kan hjælpe dig bedst muligt. Indtast dit telefonnummer, også ringer vi til dig, så hurtigt vi kan.

    Ofte stillede spørgsmål:

    Hvis du ikke finder svaret her, kan du altid kontakte os.

    Hver sker der, når jeg melder mig

    Du bliver oprettet i vores system, og du ville være klar til at kunne modtager hjælp via dit abonnement. Du får alt information på din tilmelde mail.

    Er det sikkert?

    Ja! Vi bruger vores eget program, som krypterer al den data, der kommer igennem. Data bliver krypteret af en RSA public/private key, og AES 256 bit kryptering. Dette bruges også på hjemmesider med Https/SSL, og det bruges i netbanker og siges at være fuldstændig sikkert. Vi holder selvfølgelig alle informationer strengt fortrolige.

    Kan i hjælpe med alle IT-problemer?

    Næsten. Vi kan afhjælpe 95% af alle problemer via fjernsupport. Det kræver blot, at du har forbindelse til internettet. Hvis du ikke har det, kan vi altid aftale, at vi kommer på besøg hos dig, eller du kommer til os.

    Hvad med mine personlige data?

    Alle dine personlige informationer bliver holdt strengt fortrolige. Dette gælder i alle vores services.

    Ser der noget med mine ting på computeren?

    Som regel sker der ikke noget med dine data på computeren. Men det er dit ansvar, at der er lavet en backup af dine filer inden IT-hjælpen starter. For din egen skyld anbefaler vi, at det gøres, da der kan være en risiko for, at det problem, du har, kan skade dine data, hvis dit problem skal løses. Vi kan lave en backup af dine vigtige filer, f.eks. billeder, dokumenter, e-mails, osv. Dette ville bare tage ekstra tid afhængigt af datamængden, internetforbindelsen og computerens hastighed.

    Udløber abonnementet?

    Nej, det udløber ikke. Det fortsætter, indtil du aktivt melder dig ud.Har du allerede betalt for en ny abonnementsperiode, stopper dit medlemskab først, når denne periode udløber.Herefter vil vi ikke længere trække penge fra dit betalingskort.

    Er der en bindingsperiode?

    Nej, vi har ingen binding. Du kan melde dig fra, når du vil.

    Kan jeg sætte abonnementet på pause?

    Nej, vi har ingen binding. Du kan melde dig fra, når du vil.

    Ring
    Priser
    Vidensbasen
    Kontakt