Vi hos IT Løsningen ønsker at tilbyde dig professionel og kvalitetshøj service. Gennem vores IT-abonnementer sikrer du dig online hjælp og vejledning til dine computerproblemer, hver gang problemet skulle være ude. Du sikrer dig endvidere også at få dine problemer løst lige, når du mest har brug for det uden de mange forhindringer. I vores løsninger og med netop disse abonnementer behøver du ikke bekymre dig om, at vi kommer gennem din dør, eller om du skal fragte din computer til os. Det hele fungerer online via vores eget fjernsupport program. Vi har udviklet disse løsninger til alle vores kunder, som ikke har tid til have it problemer af den ene og den anden slags. Det bliver ikke nemmere!

IT-Support lige ved hånden fra kun:

Sådan fungerer vores IT-abonnementer

Det fungerer ligesom fjernsupport. Computerhjælp gennem computeren. Med vores IT-abonnement er dog bare sikret hjælp til dine IT-problemer til en fast månedlig pris. Abonnementer er en smagssag, har du et større behov for support, kan det betale sig at vælge et abonnement fremfor timepris. Se hvordan det fungerer her:

Online Computerhjælp
1. Du ringer eller skriver til IT Løsningen, og forklarer om dit problem.
Online Computerhjælp

2. Vi bruger et program, som opretter forbindelse til din computer, så vi kan løse og kigge på problemerne. 

Kontakt os
Online Computerhjælp

3. Vi løser problemerne, og du ville hele tiden kunne følge med på skærmen. Du ville blive ringet op igen, når vi har løst dine problemer.

Hvad kan løses via vores IT Abonnementer?

Næsten alt kan løses via vores it abonnement. Det kræver ikke mere end, at du kan komme på internettet og logge på Windows eller Mac, så kan vi som regel løse dine problemer på stedet. Læs mere her om de mest forekommende problemer, som vi kan hjælpe dig med allerede i dag.

Har du flere spørgmål eller skal du bruge hjælp til oprettelsen?

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ved at bruge denne formular accepterer du opbevaring og håndtering af dine data på dette website.

Ofte stillede spørgsmål:

Hvis du ikke finder svaret her, kan du altid kontakte os.

Er det sikkret?

Ja! Vi bruger vores eget program, som krypterer alt, hvad der kommer igennem. Det er kryptert af en RSA public/private key, og AES 256 bit krypting. Dette bruges også på hjemmesider, med Https/SSL, det bruges på netbanker og siges at være fuldstændig sikkert. Vi holder selvfølgelig alle informationer strengt fortrolige.

Kan i hjælpe med alle IT-problemer?

Næsten. Vi kan hjælpe 95% af alle problemer via fjernsupport. Det kræver at du har forbindelse til internettet. Hvis du ikke har det, kan vi altid aftale at vi kommer på besøg, eller du kommer til os.

Er det kun den månedlige pris?

Ja! Du betaler kun oprettelse én gang, derefter betaler du kun det beløb som dit abonnement koster. Så længe at det er online computer hjælp er der ingen skjulte gebyrer. Det koster kun ekstra hvis du skal have en supporter ud til dig selv, eller hvis du kommer med din computer til os.

Hvad med mine personlige data?

Alle dine personlige infomationer bliver holdt strengt fortrolige. Dette gælder for alt vores service.

Sker der noget med mine ting på computeren?

Som regel sker der ikke noget med din data på computeren. Men det er dit ansvar, at der er lavet en backup af dine filer inden IT-hjælpen starter. For din egen skyld synes vi at det skal gøres, da der kan være en chance for at det problem du har, kan skade din data, hvis dit problem skal laves. Vi kan lave en backup af dine vigtige filer, f.eks. billeder, dokumenter, e-mail, osv. Dette ville bare tage ekstra tid. Afhængig af datamængde, internetforbindelse og computer hastighed.