Din nye IT-afdeling: 

Med et IT abonnement og Fri IT Support får du din helt egen og personlige IT supporter. Din IT supporter hjælper dig med generel IT vejledning, køb af udstyr samt løser de problemer, der nu engang måtte opstå med dit IT udstyr. Derudover kender supporteren din IT historik samt behov, hvilket vil give den bedste support og service fremadrettet.

Med et IT abonnement hos IT Løsningen får du ubegrænset IT supportbåde fysisk på din adresse eller via fjernsupport og inden for vores normale åbningstid, kan du kontakte os lige så meget du ønsker via telefon eller mail. Med et abonnement bliver du vores højeste prioritet og du vil derfor altid være forrest i køen, før vores normale kunder uden abonnement. 

Få tryghed i hverdagen

Du sikrer dig endvidere også at få dine problemer løst lige, når du mest har brug for det uden de mange forhindringer. I vores løsninger og med netop disse abonnementer behøver du ikke bekymre dig om, at vi kommer gennem din dør, eller om du skal fragte din computer til os. Det hele fungerer online via vores eget fjernsupport program. Vi har udviklet disse løsninger til alle vores kunder, som ikke har tid til have it problemer af den ene og den anden slags. Det bliver ikke nemmere!

Hvad kan løses via vores IT Abonnementer?

Næsten alt kan løses via vores it abonnement. Det kræver ikke mere end, at du kan komme på internettet og logge på Windows eller Mac, så kan vi som regel løse dine problemer på stedet. Læs mere her om de mest forekommende problemer, som vi kan hjælpe dig med allerede i dag.

Så lidt kan det koste for at slippe bekymringer om IT-driften

– Alle pakker er uden binding

Standard
119kr
Pr. mdr/enhed
Gratis Fjernsupport i 30 min.
Afregning pr. 30 min.
Fri Telefonsupport
Alle hverdage?
Vælg Standard
Ubegrænset
745kr.
Pr. mdr/enhed
Fri on-site IT Support
Ubegrænset fjernsupport
Fri Telefonsupport?
Antivirus software
Status møder
Sikkerhed
Office 365 backup
Overvågning
Dokumentation
Patchmanagement
Unikke medlemsrabatter
Alle hverdage og weekender
Vælg ubegrænset

Du skal ikke tøve med at kontakte os

Vi glæder os til at høre fra dig.

    Ved at klikke "Send" accepterer du vores privatlivspolitik

    Ofte stillede spørgsmål:

    Hvis du ikke finder svaret her, kan du altid kontakte os.

    Er det sikkret?

    Ja! Vi bruger vores eget program, som krypterer alt, hvad der kommer igennem. Det er kryptert af en RSA public/private key, og AES 256 bit krypting. Dette bruges også på hjemmesider, med Https/SSL, det bruges på netbanker og siges at være fuldstændig sikkert. Vi holder selvfølgelig alle informationer strengt fortrolige.

    Kan i hjælpe med alle IT-problemer?

    Næsten. Vi kan hjælpe 95% af alle problemer via fjernsupport. Det kræver at du har forbindelse til internettet. Hvis du ikke har det, kan vi altid aftale at vi kommer på besøg, eller du kommer til os.

    Er det kun den månedlige pris?

    Ja! Du betaler kun oprettelse én gang, derefter betaler du kun det beløb som dit abonnement koster. Så længe at det er online computer hjælp er der ingen skjulte gebyrer. Det koster kun ekstra hvis du ikke har fri on-site support, så koster det at vi skal have en supporter ud til dig selv, eller hvis du kommer med din computeren til os.

    Hvad med mine personlige data?

    Alle dine personlige infomationer bliver holdt strengt fortrolige. Dette gælder for alt vores service.

    Sker der noget med mine ting på computeren?

    Som regel sker der ikke noget med din data på computeren. Men det er dit ansvar, at der er lavet en backup af dine filer inden IT-hjælpen starter. For din egen skyld synes vi at det skal gøres, da der kan være en chance for at det problem du har, kan skade din data, hvis dit problem skal laves. Vi kan lave en backup af dine vigtige filer, f.eks. billeder, dokumenter, e-mail, osv. Dette ville bare tage ekstra tid. Afhængig af datamængde, internetforbindelse og computer hastighed.