Så lidt koster det dig at slippe for bekymringerne om din IT-drift

– Alle pakker er uden binding

Tryghed

For dig som har brug for tryghed og en lille smule online fjernsupport og vejledning i hverdagen.

Standard
DKK 119/md.
Fjernsupport i 30 min.?
Fri telefon- og mailsupport?
Alle hverdage?
Løbende statusmøder?
Overvågning?
Licensstyring?
Servicevindue?
Faste kontaktpersoner?
Fri on-site IT Support?
Antivirus software?
Ny- og geninstallation?
Office 365 backup?
Ekstra medlemsfordele?
Få tryghed nu

Ekstra tryghed

For dig som har brug for masser af tryghed og ønsker en fast pris, uanset hvor meget fjernsupport du har brug for.

Fuld tryghed

For dig som har brug for en ekstern IT-afdeling og en fast partner, hvor vi tager alt ansvaret for, at jeres IT kører problemfrit.

Ubegrænset
DKK 745/md.
Ubegrænset fjernsupport?
Fri telefon- og mailsupport?
Alle hverdage?
Løbende status møder?
Overvågning?
Licensstyring?
Servicevindue?
Faste kontaktpersoner?
Fri on-site IT Support?
Antivirus software?
Ny- og geninstallation?
Office 365 backup?
Ekstra medlemsfordele?
Book et møde

Vi bliver din eksterne IT-afdeling

Med et IT-abonnement får du din helt egen personlige IT-supporter. Din IT-supporter hjælper dig med generel IT-vejledning, køb af udstyr samt løser de problemer, der nu engang måtte opstå med dit IT-udstyr. Derudover kender supporteren din IT-historik samt behov, hvilket sikrer dig den bedste support og service fremadrettet.

Med et IT-abonnement hos IT Løsningen får du ubegrænset IT-supportbåde fysisk på din adresse eller via fjernsupport. Inden for vores normale åbningstid kan du kontakte os lige så ofte, du ønsker, via telefon eller mail. Med et abonnement bliver du vores højeste prioritet. Du er derfor altid sikret en plads forrest i køen og foran vores andre kunder, som ikke har abonnement.

Få tryghed i hverdagen

Du sikrer dig desuden også, at dine problemer bliver løst, lige når du allermest har brug for det – og uden ekstra besvær for dig. Når du har en abonnementløsning hos os, behøver du ikke bekymre dig om, at vi ikke kan komme ind gennem din dør, eller om du nu skal fragte din computer hele vejen hen til os. Det hele fungerer nemlig online via vores eget program til fjernsupport. Vi har udviklet disse løsninger til alle vores kunder, som ikke har tid til at have IT-problemer af den ene eller den anden slags. Når du har vores IT-abonnement, bliver det ikke nemmere!

Du kender prisen

Hvis du tilmelder dig vores tryghedsabonnement, kommer der ingen ubehagelige ekstraregninger eller skjulte gebyrer, når du har fået hjælp til at løse en eller flere udfordringer med din PC. Du betaler blot et fast beløb på måneds- eller årsbasis.

Eksempler på problemer som vi typisk løser for vores kunder

Næsten alle dine computerproblemer kan løses via vores IT-abonnement. Det kræver ikke mere end, at du kan komme på internettet og logge på Windows eller din Mac, og så kan vi som regel løse dine problemer med det samme. Læs mere her om de hyppigst forekommende problemer, som vi kan hjælpe dig med allerede i dag!

Ofte stillede spørgsmål:

Hvis du ikke finder svaret her, kan du altid kontakte os.

Hvad sker der, når jeg melder mig ind?

Når du har meldt dig ind, vil systemet automatisk trække betalingen for den kommende måned.

Du vil pr. mail modtage:

  1. En velkomstmail med instruktioner til hvordan du kommer i gang med dit abonnement. Vi kontakter dig normalt dagen efter, hvor vi tager en snak med dig omkring dine behov for support.
  2. Loginoplysninger til dit kontrolpanel i vores system.
Er det sikkert?

Ja! Vi bruger vores eget program, som krypterer al den data, der kommer igennem. Data bliver krypteret af en RSA public/private key, og AES 256 bit kryptering. Dette bruges også på hjemmesider med Https/SSL, og det bruges i netbanker og siges at være fuldstændig sikkert. Vi holder selvfølgelig alle informationer strengt fortrolige.

Kan I hjælpe med alle IT-problemer?

Næsten. Vi kan afhjælpe 95% af alle problemer via fjernsupport. Det kræver blot, at du har forbindelse til internettet. Hvis du ikke har det, kan vi altid aftale, at vi kommer på besøg hos dig, eller du kommer til os.

Hvad med mine personlige data?

Alle dine personlige informationer bliver holdt strengt fortrolige. Dette gælder i alle vores services.

Sker der noget med mine ting på computeren?

Som regel sker der ikke noget med dine data på computeren. Men det er dit ansvar, at der er lavet en backup af dine filer inden IT-hjælpen starter. For din egen skyld anbefaler vi, at det gøres, da der kan være en risiko for, at det problem, du har, kan skade dine data, hvis dit problem skal løses. Vi kan lave en backup af dine vigtige filer, f.eks. billeder, dokumenter, e-mails, osv. Dette ville bare tage ekstra tid afhængigt af datamængden, internetforbindelsen og computerens hastighed.

Udløber abonnementet?

Nej, det udløber ikke. Det fortsætter, indtil du aktivt melder dig ud.

Har du allerede betalt for en ny abonnementsperiode, stopper dit medlemskab først, når denne periode udløber.

Herefter vil vi ikke længere trække penge fra dit betalingskort.

Er der en bindingsperiode?

Nej, vi har ingen binding. Du kan melde dig fra, når du vil.

Kan jeg sætte abonnementet på pause?

Det er desværre ikke muligt at sætte dit abonnement på pause.

Du skal ikke tøve med at kontakte os

Vi glæder os til at høre fra dig!

    Ved at klikke "Send" accepterer du vores privatlivspolitik