Fjernsupport – hjælp til computeren online
Hvad er fjernsupport?
Fjernsupport er den nye og effektive måde at hjælpe dig som kunde på med dine IT-problemer, hvor end du er i landet. Fjernsupport er et meget nemmere og billigere værktøj for både dig som kunde, og ham eller hende der udfører IT-hjælpen for dig. Endvidere formindsker det hverken brugervenligheden eller sikkerheden. Det kan tværtimod udføres uden videre forberedelsestid eller besværlige trin, som kan være til stor gene for dig som kunde, der blot ønsker at få løst problemet hurtigt og komme videre. Fordelene er mange, og ligeledes er besparelserne store. Derfor er det en win-winsituation for alle parter, hvor der hurtigt og effektivt kan udarbejdes løsninger.
Som kunde skal du ikke vente eller tænke på, at der skal en IT-mand indenfor din dør. Det er både omkostningstungt og tidskrævende. Her kan fjernsupport både lette hele arbejdet såvel som at skabe løsninger hurtigere for alle parter. Al den unødige ventetid og spildtid med transport og lignende er ikke længere en realitet! Fjernsupport fungerer netop over internettet. Så længe du har en computer til rådighed, som kan gå på internettet, kan du få udført effektiv fjernsupport på et hvilket som helst tidspunkt.
Hvis du har en aftale, så skal du bare oplyse den kode, som du har fået udleveret. Du skal tillade, at vi kan få adgang til din computer. Herefter skal du bare læne dig tilbage, og så løser vi problemerne. Gennem et sådan samarbejde vil problemerne kunne løses med det samme og gennem en enkel og velfungerende kommunikation. Ligeledes vil det være muligt for dig at følge med i problemløsningen til enhver tid.
Løsningsgarantien gælder ikke på dit abonnement. Det er kun forbeholdt traditionel fjernsupport.
Har du flere spørgsmål om fjernsupport eller andet, så kan du ringe til os på 50 70 60 23 eller sende en mail, så vil vi med glæde uddybe eller vejlede dig til den bedste løsning.
Læs mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med reparation af computer, virusfjernelse eller vores IT-abonnement for et fast månedligt beløb.
Sådan fungerer fjernsupport:
Det er ikke længere besværligt eller tidskrævende at få løst sine IT-problemer. Hos IT løsningen arbejder vi hver dag med at skabe de bedste vilkår for dig. I anvendelsen af vores eget fjernsupportprogram løser vi dine problemer på stedet. Vores program er verdensførende inden for fjernsupport. Med denne nye teknologi og høje sikkerhed er vi med til at gøre verden til et mindre sted. Mulighederne er blevet mange, og der er god grund til at benytte sig af dem. Endvidere vil al hjælpen og løsningen foregå helt gennemsigtigt, da du kan følge med på din egen skærm. Programmet gør det muligt for vores dygtige og kompetente medarbejdere at få direkte adgang til din skærm og løse problemet, som om de var lige ved siden af dig!
1. Du ringer eller skriver til IT Løsningen og forklarer om dit problem.
2. Vi bruger et program, som opretter en forbindelse til din computer, så vi kan løse problemerne.
3. Vi løser problemerne, og du kan hele tiden følge med på skærmen. Du bliver ringet op igen, når vi har løst dine problemer.
Ansvar og sikkerhed ved fjernsupport
Kontakt os gerne, hvis du har brug for mere information eller uddybende forklaringer.
Sikkerhed og dine personlige data:
- IT Løsningen bruger vores eget fjernsupportprogram, som er det bedste og sikreste fjernsupportprogram. Dette program krypterer alt, hvad der kommer igennem. Det er krypteret af en RSA public/private key, og AES 256 bit krypting. Dette bruges også på hjemmesider med Https/SSL, det bruges i netbanker, og det siges at være fuldstændigt sikkert. Vi holder selvfølgelig alle informationer strengt fortrolige for at beskytte vores kunder til enhver tid.
Dine filer og backups er dit ansvar:
- Det er dit ansvar, at der er lavet en backup af dine filer, inden fjernsupporten starter. For din egen skyld anbefaler vi, at dette gøres, da der kan være en risiko for, at det problem, du har, kan skade dine data i forbindelse med afhjælpningen af dit IT-problem. I enkelte tilfælde er det uundgåeligt for at komme videre i arbejdet og finde løsninger. Vi kan lave en backup af dine vigtige filer såsom dine billeder, dokumenter, e-mails, osv. Dette tager bare ekstra tid og koster selvfølgelig ekstra. Afhængigt af datamængden, internetforbindelsen og computerens hastighed vil tiden, der skal bruges på dette, variere. Vi kan også lave et “disk image” – dette er en hel kopi af dit drev. Dette tager meget lang tid og kan koste en del at få lavet via fjernsupport. Uanset situationen vil vi altid give dig vores ærlige og professionelle rådgivning.